سرمربی نساجی قائمشهر : ‌شرایط تیم بحرانی است
نوشته شده توسط : xmovies

' اسماعیل اسماعیلی ' ‌روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در هفته اخیر ، بازیكنان به دلیل پرداخت نكردن مطالبات ، تمرینات مناسبی را پشت سر نگذاشته اند و حتی در چند روز نیز ، تمرینات تیم به طور كامل تعطیل بود كه با این شرایط نمی توانیم به كسب پیروزی در دیدار عصر پنجشنبه مقابل شهرداری یاسوج امیدوار باشیم.

وی گفت : عنوان 'روزمرگی' ، بهترین توصیف برای شرایط این روزهای نساجی است و به دلیل مشكلات فراوان تیم ، از برنامه ریزی برای هفته های آینده نیز ناتوانیم .

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر اضافه كرد : تا چند هفته قبل به دلیل كسب نتایج مناسب ، می توانستیم در ردیف تیم های مدعی صعود قرار بگیریم ، اما با افزایش مشكلات و شكست های پیاپی ، باید تلاش كنیم در پایان فصل سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال كشور را حفظ كنیم.

وی افزود : پیش از آغاز فصل و به دلیل ناتوانی در جذب بازیكنان دلخواه ، با هدف ماندن در جدول رقابت ها ، وارد مسابقات شدیم ، اما اگر در بازی های باقی مانده تعلل كنیم شاید از دستیابی به این هدف نیز ناكام شویم.

او ادامه داد : با شرایط و مشكلات مالی و روحی تیم ، اگر بتوانیم نساجی را از خطر سقوط به لیگ دسته دوم نجات دهیم ، كار بسیار بزرگی انجام داده ایم و ارزش این كار نباید از طرف مسوولان نادیده گرفته شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور با 22 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد .ك/3

7331/1654





:: برچسب‌ها: جشن تولد , غروب , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: